diumenge, 8 de novembre de 2015

Presentació

Des de la finestra que ens ofereix amablement -temeràriament?- Ràdio La Mina s'albira una llum, un somni, un projecte. Som un equip transatlàntic -esperem no acabar con El Titànic!-: el Francesc Ruiz Molina, el Noé García Cruz, el Winston B. S. Bonastruc i el Bruno Ferrer i Higueras. Volem fer "ràdio tranquila", divertir-nos, acompanyar, fer pensar, buscar complicitats i somriures, anar més enllà de les notícies d'actualitat i dels rutinaris fets quotidians. En tot això, ens acompanyaran, a banda de tots vosaltres que hi volgueu ser, els coquís, sempre els coquís: eco o teló de fons, sempre hi són. Potser, només potser, són ells, els coquís, qui us parlen. 


En tot cas, aquí hi som:

Paco, el mago de la técnica y que no oye los coquís (el novelista locutor, el que escribe nuevas geografías)
Noé, el trabajador precario que ve constelaciones en todos sitios (el que reniega de su nombre, pero no tiene barca donde navegar)
Winston, el esquizofrénico multirracial y muy estrábico (el fumador empedernido que siempre lo está dejando)
Bruno, la cátedra sin historiador, o una historia de otro modo (el de la lengua bífida y confusa)

(la presentación podría ser diferente cada día, en el sentido de que los nombre se podrían decir con diferentes calificativos cada vez: aquí puse dos para cada uno, aunque no me siento muy cómodo con ponérmelos a mí mismo, así que pueden proponer otros, para mí y para los demás; otras posibilidad es que, más allá de que se quede un párrafo como el primero, haya otro parrafito de cada día, como de presentación, quizás comentando algo de actualidad más inmediata o mencionando el hilo conductor o alguna cosa que conecte los fragmentos que van a ir en esa emisión)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada